Syria Dan Al-Quds


image

Syria Care: Pertubuhan Penyayang Islam Membantu Syria.

Persoalan yang acap kali ditanyakan:

Mengapa admin beria-beria ingin menghapuskan Syiah?Mengapa admin kerap kali menyiarkan kezaliman Syiah?Apa pentingnya kita menghapuskan mereka sebelum membebaskan tanah suci Al Quds?

Baca artikel di bawah, InsyaAllah, semua persoalan diatas bakal dijawab.

______________________________________________________

HANCURKAN DINASTI KUFFAR SYIAH-MAJUSI TERLEBIH DAHULU, KEMUDIAN BARULAH KITA MAMPU MEMBEBASKAN AL QUDS !

Fakta sejarah yang sering luput dari fikiran kita adalah bahawa ‘Al Quds dapat dibebaskan setelah Dinasti kuffar Syiah-Majusi dihancurkan’. Khalifah Umar bin Khattab (Radiallahu Anhu) tidak mampu membebaskan Al Quds kecuali setelah menghancurkan Dinasti Persia Raya – Majusi. Shalahuddin Al Ayyubi (Radiallahu Anhu) tidak membebaskan Al Quds kecuali setelah menumbangkan Dinasti Mesir kuffar Syiah-Fathimiyah.

Sheikh-ul-Islam Ibn Taymiyyah (Rahimahullah) berkata: “Yahudi tidak akan membangunkan sebuah Rejim, kecuali kamu akan menemukan Syiah Rafidhah sebagai rakan terdekat mereka.”

Oleh itu, kita hanya dapat menakluki Al Quds dan menghancurkan rejim Zionist (Yahudi) jika kita telah menumbangkan Dinasti kuffar Syiah-Persia. Dan saudara-saudara kita di Al Sham telah pun memulakan proses situ. InsyaAllah akan diikuti pula oleh saudara-saudara kita di Iraq dan Lebanon.

Saudara-saudari seaqidah yang dirahmati Allah, jangan terpedaya dengan ucapan para penyokong kuffar Syiah yang selalu mengatakan bahawa hanya Syiah yang hendak membebaskan Al Quds (Palestin) dari tangan Zionist, kerana hakikatnya dalam idelogi tersirat mereka, Al Quds itu di syurga dan bukanlah di Palestin! Jika kamu dengar setiap penipuan mereka, mungkin kamu akan terpedaya dan seterusnya mempercayai mereka.

Allah Subhanallah Wa Ta’ala berfirman:

Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati oleh tubuh badan mereka (dan kelakuannya) dan apabila mereka berkata-kata, engkau juga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan petah sekalipun kosong). (Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (tidak terpakai kerana tidak ada padanya kekuatan yang dikehendaki). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka. Semoga Allah membinasa dan menyingkirkan mereka dari rahmatNya. (Pelik sungguh!) Bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawa nafsunya dari kebenaran)? [ Al-Munaafiquun 63:4]

Dua sifat khas dari kelompok/orang Syiah:

Pertama:

Mereka yang sebenarnya masih dalam proses mendalami tentang Syiah. Pada dasarnya kelompok ini tidak benar-benar faham tentang selok-belok Syiah. Mulai dari penghinaan Syiah terhadap para Sahabat (selain Ali R.A.), sikap permusuhan Syiah terhadap Sunni, doktrin Syiah tentang Imamah (yang melibatkan Ushul Fqih), hingga pada praktik Taqiyyah milik Syiah untuk menutupi ajaran mereka yang sebenarnya.

Kedua:

Pengikut Syiah yang benar-benar ideologis. Mereka mengikuti ajaran dari Syiah sepenuhnya. Seperti konsep Imamah, Taqiyah, Ro’jah, Ba’da dan sebagainya. KH. Nabhan Husein, dalam ucapannya di masjid Istiqlal pada 1997, melalui artikel berjudul “Pandangan Ahlus Sunnah terhadap pengertian Syiah tentang Al Quran dan Hadits”, juga dilengkapi lebih kurang 219 ayat-ayat Al Quran yang tidak diakui oleh kuffar Syiah.

Pada kes pertama, biasanya kekaguman akan Imam Ahmadinejad adalah salah satu alasan mengapa beberapa orang memasuki komuniti Syiah. Mereka juga tidak dapat membezakan antara masalah Revolusi Iran dengan ideologi akidah Syiah. Maka, tidak mustahil mereka dibodohi oleh praktik taqiyyah Syiah yang sengaja dimainkan untuk menutupi sifat sebenar mereka.

KH Dawam Anwar dalam ucapanya “Inilah Realiti Syiah” di seminar Nasional tentang Syiah pada 1997 di Masjid Istiqlal, menjelaskan bahawa salah satu alasan sukarnya ajaran Syiah di kenal pasti dalam masyarakat adalah kerana buku-buku yang berisi realiti Syiah dan syariat Syiah sangat susah didapati, tapi itu tidak bermakna ia tiada.

Buku-buku serupa Al Kaafi, Tahdzibuk Ahkam, Al Istishar, Bihar Al Anwar, Al Waafi dan lain-lain tidak ditemukan di kedai buku umum. Kerana sejak lama ulama Syiah telah sengaja merahsiakan buku-buku itu agar tidak jatuh ke tangan kaum Muslimin kerana hal itu boleh menjadi bahan untuk menentang bagi mereka. Meskipun pada akhirnya (dengan izin Allah Subhanallah Wa Ta’ala) buku-buku itu sampai juga ke tangan ulama Muslimin (ahlul Sunnah wal Jamaah).

Faktor paling menarik sekarang ini adalah Ahmadinejad yang sering mengkritik Amerika, tapi banyak hujah yang sebenarnya dapat mematahkan tindakannya mengkritik Amerika.. Jika Ahmadinejad benar-benar serius menentang Amerika, dia boleh saja bertindak lebih realistik. Tidak jauh dari Iran, yang betul-betl bertentangan dengan wilayah milik Ahmadinejad, iaitu Afghanistan, puluhan ribu Mujahidin berganding bahu mengusir Amerika dan melemahkan cengkaman Zionist. Namun setakat ini, belum ada tindakan JELAS sama sekali dari Ahmadinejad cuba membantu Afghanistan mengusir Amerika.

Sebaliknya yang telah berlaku. Sebagai contoh, kita semua tahu bahawa hubungan antara Ahmadinejad dengan Nouri Maliki sangat akrab. Padahal Nouri adalah kaki tangan Amerika dan Zionist di Iraq. Maka wajar jika daripada bukti ini, dapat dispekulasikan, apakah hubungan yang dijalankan itu disebabkan Nouri Maliki juga seorang Syiah?

Dan ini semakin menambah kecurigaan, ada apa sebenarnya dengan Iran?

Iran punya saiz yang lebih kuran dengan Iraq, tetapi Iraq telah diserang habis-habisan oleh Amerika dan sekutunya. Tapi sehingga kini, Iran masih baik-baik saja dan Amerika tidak pernah melancarkan apa-apa serangan ke atas Iran!

Kesimpulannya saudara saudari seaqidah kami, kita wajib menghancurkan REGIM KAFIR SYIAH dahulu sebelum bertindak membebaskan Al Quds.

Amiin Ya Rabb.

Comments are closed.

%d bloggers like this: